UP4 i l'empresa J. García Carrión busquen solucions innovadores per millorar l'eficiència energètica

El programa UP4-Solutions, del qual formen part les quatre universitats politècniques espanyoles, entre les quals s’inclou la UPC, posa en marxa una nova edició del seu repte tecnològic que aquest any se centra en l'ús d'energies renovables per millorar l'aprofitament energètic dels processos industrials. El termini de presentació de les sol·licituds s'ha iniciat el 9 de maig i es tancarà a les 23:59 hores del dia 9 de juliol.

Emprar una font d'energia renovable per subministrar tota o part de l'energia a un procés industrial consistent en l'assecat de la pela de taronja. És el repte tecnològic que l'empresa J. García Carrión i les quatre universitats politècniques espanyoles que conformen UP4 (Politècnica de Madrid, de Catalunya, de Cartagena i de València), proposen als investigadors a través d'una nova edició del seu programa UP4-Solutions.