Cinc equips d’estudiants competeixen aquest estiu amb els seus vehicles a Formula Student 2017

Una de les cites és la cursa al circuit de Catalunya, a Montmeló, en diferents categories, del 23 al 27 d'agost.

Formula Student és una competició que es celebra anualment arreu del món per promoure l'excel·lència entre una àmplia varietat d'equips que treballen tot l'any en el disseny i la construcció d'un cotxe de carreres monoplaça.

FS permet als estudiants posar en pràctica tots els coneixements adquirits fins al moment, simulant una situació real, on els membres de l'equip han de treballar com si fossin part d'una empresa. Així els estudiants s'introdueixen en el sector industrial amb la finalitat de buscar proveïdors i/o patrocinadors.

Tres equips de la UPC: EUETIB e-Tech Racing, UPC ecoRacing i ETSEIB Motorsport; competiran aquest estiu amb els seus cotxes elèctrics.

Vilanova Formula Team i Dynamics UPC Manresa, també de la UPC, competiran amb un cotxe de combustió.