Campus Energia acull una sesió informativa sobre el Doctorat Industrial en col·laboració amb InnoEnergy

El passat 16 de novembre, Campus Energia va acollir una nova sessió informativa sobre el Doctorat Industrial centrat en la convocatoria 2016.

Joan Francesc Córdoba, membre de l'equip executiu del Doctorat Industrial (Secretària de Recerca i Universitats) va donar una visió general del programa i va explicar els beneficis per a les parts implicades i Isabelle Schuster, directora de l'InnoEnergy PhD School, va parlar sobre les oportunitats del Doctorat Industrial en el marc d'InnoEnergy i les noves empreses europees sòcies participants en el programa.

La sessió és part del pla d'actuacions de Campus Energia finançat pel MECD per promocionar el programa de Doctorat Industrial.

Baixa la presentació aquí.